10 λόγοι που η αδελφή μου είναι η καλύτερη μου φίλη! - O p t i m i s m

10 λόγοι που η αδελφή μου είναι η καλύτερη μου φίλη!

Παρασκευή, Αυγούστου 07, 2020

1. Την γνωρίζω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Όλες οι παιδικές μου εικόνες είναι μαζί της και τις κρατώ βαθιά στην μνήμη μου.


2. Ήταν η σύντροφός μου στο παιχνίδι και στις σκανταλιές. Μαζί παντού. Στο σπίτι, στο σχολείο, στις διακοπές, στις βόλτες, στις εκδρομές.



3. Μάλωνε με όποιον ήθελε το κακό μου. Αλλοίμονο σε όποιον σκεφτόταν και μόνο να με βλάψει.  Ποιος είδε την αδελφή μου και δεν την φοβήθηκε.


4. Στο σχολείο ήταν ο φύλακας άγγελος μου. Δεν τολμούσε κανείς να με ενοχλήσει, να με πειράξει, να μου κάνει bullying.  Ήταν πάντα ένα βήμα μπροστά.


5. Γνώριζε όλους μου τους έρωτες. Από τους πιο πλατωνικούς, στα χρόνια του Δημοτικού, μέχρι και εκείνους που γέμιζαν δάκρυα τα μαξιλάρια μου και με έφερναν σε απόγνωση στα χρόνια της εφηβείας, αλλά και εκείνους της όμορφης νιότης που με γέμιζαν αγάπη και χαρά.


6. Κάλυπτε τις κοπάνες και τις κρυφές εξόδους μου. Πάντα γνώριζα ότι μπορούσα να βασιστώ επάνω της για να ισορροπήσω τα κακώς κείμενα της πορείας μου.


7. Μου δάνειζε ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ. Μεγάλη υπόθεση να έχεις διπλή ντουλάπα όταν αισθάνεσαι ότι τίποτα δικό σου δεν σου αρέσει και δεν σου ταιριάζει για κάποια ειδική περίσταση.



8. Ήταν πάντα δίπλα μου όταν είχα τις μαύρες μου. Και πάντα κατάφερνε να με κάνει να νιώσω καλύτερα, προσφέροντάς μου την αγάπη της, τις συμβουλές της, αλλά και ένα τεράστιας συσκευασίας παγωτό.


9. Μάλωνε και με τους γονείς για μένα. Και πάντα έπαιρνε το μέρος μου και έκανε αγώνα για μένα, άσχετα αν αργότερα μου έλεγε ότι τελικά δεν είχα δίκαιο.


10. Με αγκάλιαζε κάθε φορά που ήμουν στενοχωρημένη. Και μέσα στην αγκαλιά της όλα φαινόταν πιο γλυκά, πιο όμορφα και πιο ανώδυνα.


Αλλά νομίζω πως και εγώ από την πλευρά μου έκανα τα ίδια για την αγαπημένη μου αδελφή. Γιατί το αίμα νερό δεν γίνεται.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.